Keď si minister vnútra nevie dať rady s vlastným dieťaťom!

Autor: Ján Raclavský | 10.11.2014 o 15:11 | Karma článku: 7,50 | Prečítané:  1657x

Asi tak by sa dalo krátko a výstižne opísať napredovanie v reforme ESO. Systém úradov z 90. rokov si pamätajú všetci. Elektronická verejná správa či vybavenie všetkých náležitostí na jednom mieste – klientskom centre, to sú nové prvky, ktorými chcel minister ohúriť.

Pred pár dňami minister vnútra a podpredseda vlády v jednej osobe víťazne otvoril neuveriteľné desiate klientské centrum. Podotýkam, celkovo ich má byť okolo 70. Výsledok po 2 rokoch reformy je 10 centier. Výhovorky ministra o nevhodnosti priestorov či vhodnosti budov neobstoja. Na toto predsa mala dať odpoveď analýza ministerstva, ktorú, ako tvrdí ministerstvo, majú.  

Ministrovi dochádzajú sily

Po návšteve šéfa OECD Angel Gurría sa nechalo ministerstvo počuť, že sa obráti na  odborníkov z OECD, ako správne reformovať verejnú správu.

Nekritizujem požiadanie o pomoc OECD, ktoré má odborníkov a skúsenosti z riadenia reforiem štátnej správy. Kritizujem práve oneskorenie v tomto kroku. Malo to byť skôr. Ešte v príprave analýzy. Ak tá existuje!

Tentoraz krátky blog presne tak, akú krátku má životnosť táto reforma.

Vďaka aj za váš hlas na VYBRALI.SME.SK

Autor je odborníkom na verejnú správu v inšitúcii IPAM

Zdroje:

http://www.minv.sk/?tlacove-spravy&sprava=klientske-centrum-statnej-spravy-uz-aj-v-sturove

http://www.minv.sk/?tlacove-spravy&sprava=slovenske-urady-pomozu-zreformovat-experti-z-oecd

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.


Už ste čítali?