Nebiznis v zdravotníctve? - príbeh

Autor: Ján Raclavský | 10.10.2012 o 13:17 | (upravené 10.10.2012 o 13:56) Karma článku: 11,95 | Prečítané:  2321x

Dnes ma čakala klasická preventívka u zubárky s mojou neterou. Boli sme objednaní na hodinu, u zubára je to už klasický prístup. Prišli sme načas, dokonca v predstihu. Čakáreň bola prázdna, potešil som sa. Prehliadka nebude dlho trvať. Skutočne to aj tak chvíľu vyzeralo.

Pani s dcérou čo bola objednaná pred nami vyšla po 5 minútach. Čakal som, že budeme hneď na rade. Nik nás nevolal hodnú chvíľu. Rozhodol som teda zaklopať, napriek výslovnému zákazu nalepenému na dverách ordinácie. Nik neotváral.

V tom sa do čakárne dovalí pán s kufríkom, zaklope 3 krát a je vpustený dnu. Asi  tajné heslo, pomyslím si. Pán ponášajúci sa na opravára, po 15 minútach vychádza von. Ide po niečo, načo zabudol asi v aute a o chvíľu je naspäť. Nesie spreje. Ešte šťastie, že mám v mobile Angry Birds a malá sa nenudí. Po  pol hodine od objednaného času sa dostávame dnu. Prehodíme pár zdvorilostných fráz.  Sestrička sa ospravedlní a vysvetlí mi prečo sme museli čakať. Díler prišiel s tovarom. Malá sadne na stoličku, otvorí ústa a za 2 minúty sme von.

Pani doktorka si nezabudne splniť marketingovú úlohu a dá nám vzorku zubnej pasty, tej najlepšej pre deti samozrejme.

Ešte „šťastie“, že pacient je dôležitejší ako biznis. Veď v zdravotníctve biznis nie je! Realita je však iná!

 

Blog podporíte aj na vybrali.sme.sk

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Alternatíva pre Nemecko skutočnú alternatívu neponúka

Merkelová voľby vyhrala a ostáva mocná. Európa je naozaj vďačná.


Už ste čítali?